SEVGİLİ KUZENİM DENİZ'İN DOĞUMGÜNÜ.

SEVGİLİ KUZENİM DENİZ'İN DOĞUMGÜNÜ...
Deniz, benim dayımın oğlu. Bu haftasonu onun doğumgünüydü. Deniz 4 yaşına girdi. Onu çok seviyorum. Çoook duygusal bir çocuk. Aslında biraz bana da benziyor. Deniz'in bir de bu sene bir kardeşi oldu. Adı Rüzgar 6 aylık. Çook tatlı bir bebek. 
Doğumgününe tabiki diğer kuzenlerim İpek'le Kerem de katılmıştı. Onlar ikiz. Haa bir de benim annemin kuzeni Erdem Abi'ler gelmişti. Erdem Abi'nin eşi Ayşen Abla. Şimdi yazacağım ilginç. Onların da çocukları var ve Kerem'le İpek yaşlarında ve onlar da ikiz. Ve yine bir kız ve bir erkek. İsimleri de Güney ve Nisan. 


Deniz burada pastasını üflerken hepimiz "iyiki doğdun" diye tempo tuttuk ve alkışladık.

İşte burada da Deniz'e hediyesini  verdim veeee bir öpücüğü hak ettim.


İşte Rüzgar bebek kucağımda. Kızlarla birlikteyim. Nisan'ın yanındaki kız Nisan'ın sınıf arkadaşı Yasemin. Hııııı bu arada Nisan Güney ve Kerem aynı zamanda sınıf arkadaşı. Evren Koleji'nde okuyorlar.


Pastalarımızı yedikten sonra hepimiz parkta biraz oynadık. Vedalaşmadan öncede bu grup fotoğrafını çektirdik. Ayşen Abla bizlere birer kitap almıştı. benim kitabımın kapağındaki kız bana benzediği için onu bana hediye ettiler. Kitap okumayı çok seviyorum biliyorsunuz. Bu güzel hediye için de çok teşekkür ederim. Kısacası güzel bir gündü.


Hiç yorum yok: