Paskalya yumurtalarını boyuyorum

Hafta sonu yumurta boyayalım diye tutturdum. Okulda bazı arkadaşlarım boyamıştı. Ben yumurta götüreceğimi bilmediğim için boyayamıştım. Annem sonunda ısrarlarıma dayanamadı. Yumurta boyama aslında hıristiyanların paskalya bayramlarında yaptıkları bir faaliyetmiş. Biz hoşumuza gittiği için yaptık. Önce yumurtaların içini boşalttık bu bayağı zor oldu. Şırıngayla annem küçük delikler açtı oradan çektik. Boya çeşitlerim de çok yoktu ama yine de bir şekilde yine annemin yardımıyla boyadık. Asıl güzel olanı şu oldu. Yumurtalarimı koymak için şahane bir de kutu yaptık. Annemin fikriydi. Çay kutusunu kapladık. Bence harika oldu. Siz ce de öyle değil mi? Yatarken de yumurtalarımı yatağımın başucuna koyarak yattım. annemi çok seviyorum. Bana yardımcı oluyor.

Hiç yorum yok: