ISPANAKLI KEDİDİLLİ PASTA


Malzemeler:


Geçen haftasonu annemle bu tatlıyı yaptık. Çok lezettliydi. Ben görmeden annem ıspanak kaynatıp ezmiş. Bana gıda boyası olduğunu söyledi inandım.:-) Ispanaklı olduğunu bilseydim yemezdim. 
Ben bisküvileri süte bandırıp tepsiye dizdim. Nasıl güzel yapmış mıyız? Pasta yapmaya devam edeceğiz... Haftaya top kek yapacağız.


1 paket kedidilli  bisküvi
1 litre süt
6 yemek kaşığı un
1 su bardağı şeker
1 paket vanilya
8-9 yaprak ıspanak.(yarım çay bardağı su ile haşlanacak ve mikserle ezilecek)
Yapılışı:
Kedidili bisküviler süte batırılıp kare borcama dizilir.Tencereye süt ,un,toz şeker eklenip muhallebi pişirilir. Muhallebi kaynamaya başlayınca içine sütle haşlanıp blendırla ezilmiş ıspanak konur ve vanilya ekleyip hepsi karıştırılır. 
Muhallebi soğuduktan sonra bisküvilerin üzerine dökülür ve soğuyunca servis edilir ,isterseniz pastayı iki katlı da yapabilirsiniz o zaman ölçüleri 2 katı yaparsınız.
Üzerini çeşitli süsleme malzemeleriyle süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: