Anneler günü

Bugün anneler günüydü. Annemi tabi ki çok seviyorum. Ona güzel bir paket hazırladım. Bu güne kadar da anneme vereceğim  paketi sakladım. Biz okulda ingilizce dersinde kar küresi yapmayı öğrendik. Benim kar kürem de çok güzel oldu. Anneme vermek üzere hazırlamıştım ama annem bunu bilmiyordu. Gidip gelip "ayy ne güzel yapmışsın Zeynep" diyordu.
Ben de annemin çok sevdiği bu kar küresini ona hediye ettim. Hediyemi güzel bir kutuya koydum. Bu kutuyu aslında annem 2 gün önce çay kutusundan hazırladı. Ben anneme mahsustan bana derste yapacağımız bir faaliyet için lazım demiştim. Ben kendi başıma öyle güzel kutu bulamayacağım için böyle bir hikaye uydurdum. Kutunun içine kar küresini koydum. Knex dersinde hazırlamış olduğum küçük kartı koydum. Bilgin öğretmenimizin dersinde hazırladığımız kartları, İspanyolca dersinde hazırladığımız ve boyadığımız kutlama yazısını da kutunun içine koydum.
Kahvaltıdan sonra annemi salona çağırdık, öptük ve hediye paketimi verdim. Annem çok sevindi. En sevdiği kar küresini ona verdiğim için ben de çok mutlu oldum.
Ablam da anneme çok güzel bir kolye ve takıların asılacağı bir takı asma almış. Annem onları da çok beğendi.
İyi ki annem var.





1 yorum:

birpapatyademeti dedi ki...

Güzel kızıma çok teşekkür ederim. Hediyelerin çok güzeldi:)
Annen Özlem