KAR KÜRESİ YAPMAYI ÖĞRENDİM

Ben kar kürelerini çok severdim. Aslında kar küresini yapmak çok da zor değilmiş. İngilizce dersimizde Merve öğretmenimiz bize kar küresi yapmayı öğretti. Lazım olan şeyler: küçük bir kavanoz, sim, su ve içine konacak bir obje.Önce kavanozun kapağına objeyi yapıştırıyorsunuz. İyice kurumasını bekleyin. Bazı arkadaşlarımınki tam yapışmamıştı ve suyun içinde yüzmüştü objeleri.
Sonra, kavanoza sim ve suyu koyun ağzını sıkıca kapatın. İşte bu kadar

Ben Hello Kitty kullandım:)
Bir tane  küçük kar küresi daha yaptım. Onu da ablama hediye ettim doğum gününde.  Onun içine de küçük sevimli beyaz bir ayıcık koydum.

Hiç paranız yoksa ve birine hediye almak istiyorsanız , bence sizler de kar küresi yapabilirsiniz. Adı kar küresi ama biz içine gümüş rengi sim koyduk. Çok da güzel oluyor tavsiye ederim.





Hiç yorum yok: